ارسال به دیگران پرینت

اغتشاشگران | حمله اغتشاشگران | حمله اغتشاشگران به پایگاه بسیج

حمله اغتشاشگران در میان‌رود به پایگاه بسیج + جزئیات

پیگیری‌های بعمل آمده دو نفر از افرادی که پایگاه بسیج را مورد حمله قرار داده بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

حمله اغتشاشگران در میان‌رود به پایگاه بسیج + جزئیات

سرهنگ شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به شناسایی و برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران، گفت: یک پایگاه بسیج در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان توسط اغتشاشگران با کوکتل مولوتف مورد آتش سوزی قرار گرفته بود که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده دو نفر از افرادی که پایگاه بسیج را مورد حمله قرار داده بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.

سرهنگ باقری در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه و قانونی با عوامل اغتشاش و نا امنی در جامعه از عموم مردم خواسته شده هرگونه موارد مشکوک و اطلاعات در مورد اقدامات مجرمانه و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این نوع اعتراض باب میل امریکاست واگر هم به نتیجه برسد چیزی را درست نمیکند که هیچ از اینی که هستیم هم بدتر میشود اوضاع

    • م ارسالی در

      نکشید، اونها هم این کار رو نکنند

    • اصغر ارسالی در

      شیر مادر حلالشون باشه فقط باید به قیمت مردن زندگی برای اینها سخت کنیم هرکی هر طور میتونه اینها بگاد تا ریشه ظلم کنده بشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه