ارسال به دیگران پرینت

بهترین رنگ برای پشت تلویزیون | دیوار پشت تلویزیون

بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون چیست؟ | 7 ایده فوق‌العاده برای تغییر دکوراسیون

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر اتاق نشیمن طراحی و رنگ آن است. زیرا از این دیوارها برای آویزان کردن عکس‌ها، یا قرار دادن تلویزیون با تمام لوازم آن استفاده می‌شود.

بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون چیست؟ | 7 ایده فوق‌العاده برای تغییر دکوراسیون

معرفی بهترین رنگ برای پشت تلویزیون

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر اتاق نشیمن طراحی و رنگ آن است. زیرا از این دیوارها برای آویزان کردن عکس‌ها، یا قرار دادن تلویزیون با تمام لوازم آن استفاده می‌شود. گاهی اوقات نیز انتخاب بهترین رنگ برای پشت تلویزیون سبب می‌شود تا به دنبال رنگی متفاوت در بین تمام دیوارهای داخل اتاق بگردیم. در واقع این دیوار نقطه اصلی است که به راحتی توجه همه را به خود جلب می‌کند.

بهترین رنگ برای پشت تلویزیون

تبدیل این دیوار به یک دیوار زیبا، کار دشواری نیست. رنگی متفاوت از دیگر دیوارها می‌تواند جلوه آن را زیباتر کند. به همین سادگی! اما برای زیبایی هرچه بیشتر، باید از خلاقیت و تخیل خود نیز استفاده کنید تا دیواری با طرح خیره کننده برای پشت تلویزیون خود انتخاب کنید. یکی از مهمترین نکات برای گرفتن نتیجه دلخواه، انتخاب رنگ مناسب روی دیوار است. در بیشتر موارد، رنگ‌های تیره می‌تواند بهترین انتخاب باشد. رنگ پس زمینه تیره پشت تلویزیون سبب می‌شود چشمان شما هنگام تماشای آن بیشتر روی صفحه تلویزیون متمرکز شده و حواس تان پرت نشود.

برای چنین مواقعی معمولا یک دیوار ساده بدون تزئینات اضافی در نظر گرفته می‌شود. اما در شرایط خاص، باید چند آیتم یا افکت تزئینی اضافی نیز به آن اضافه کنید تا دلپذیرتر به نظر برسد. به عنوان مثال، اگر دیوار بزرگی پشت تلویزیون شما قرار دارد، بهتر است برای جلوگیری از خالی به نظر نرسیدن دیوار، مقداری اقلام دکوری اضافی مانند دیوارکوب به آن اضافه کنید. یا خیلی ایده‌های جذاب دیگر که می‌تواند به زیبایی آن کمک کند. بنابراین برای دانستن ایده‌های بیشتر با ما در این مطلب همراه باشید.

  1. مدل دیوار عمودی پشت تلویزیون با رنگ زغالی

11

اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید برای تمام دیوار پشت تلویزیون خود از رنگ تیره استفاده کنید، می‌توانید فقط قسمت کوچکی از آن را تیره رنگ کنید. و باقی دیوار همان طور سفید رنگ باقی بماند. این مدل می‌تواند اتاق را عمودی تر نشان دهد. اگر خانه سقف پایینی دارد، این طراحی آن را بلندتر نشان می‌دهد.

سایه تیره خاکستری یا زغالی رنگ زیبا به نظر می‌رسد و کنتراست زیادی با رنگ سفید ایجاد می‌کند. اغلب، بسیاری از صاحبان خانه از این رنگ استفاده می‌کنند، زیرا این رنگ بسیار تیره است یعنی بسیار نزدیک به رنگ سیاه و کل اتاق را تاریک می‌کند. اما اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، فقط یک دیوار و قسمت کوچکی از آن را رنگ تیره بزنید، بدون این که نگران تاریکی اتاق باشید.

  1. مدل دیوار افقی پشت تلویزیون با رنگ‌های خاکستری و سفید

22

این طرح مشابه مدل‌های قبلی است، اما این بار از یک افکت افقی به جای یک افکت عمودی استفاده می‌شود. قسمت میانی دیوار با خاکستری تیره و قسمت بالا و پایین با رنگ سفید رنگ آمیزی شده است. این نوع دیوار می‌تواند هر اتاقی را بزرگتر و جادارتر جلوه دهد، بنابراین اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید، از مدل رنگ آمیزی استفاده کنید.

شما می‌توانید از خلاقیت خود برای بازی با ترکیب رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید که با طرح و سبک فعلی داخلی اتاق نشیمن تان مطابقت داشته باشد.

  1. دیوار با رنگ آبی

33

در دو ایده قبلی، از رنگ در قسمت‌های کوچک دیوار استفاده کردیم. اما شما همچنین می‌توانید دیوار پشت تلویزیون خود را به شکل یک دست و کامل رنگ کنید. در این مدل از رنگی ملایم مثل رنگ سرمه ای یا آبی تیره استفاده کنید که جلوه زیبایی ایجاد می‌کند.

  1. دیوار با ترکیب رنگ سبز تیره

44

رنگ سبز تیره برای دیوار عمودی، یکی دیگر از رنگ‌های عالی برای برجسته تر کردن دیوار پشت تلویزیون است. این رنگ نیز به عمق اتاق کمک می‌کند. رنگ سبز تیره همچنین رنگی همه کاره است که می‌توانید به راحتی آن را با هر طرح رنگی مختلف یا وسایل با رنگ‌های متفاوت ترکیب کنید. سبز تیره بیشتر برای استفاده در خانه‌های بزرگ، سبک قدیمی ‌یا اتاق نشیمن با طرحی مدرن فوق العاده است.

  1. رنگ آمیزی عمودی دیوار با رنگ قرمز و خاکستری

55

رنگ آمیزی دیوار با رنگ قرمز و خاکستری به شکل عمودی پشت تلویزیون خیره کننده است. اما اگر فکر می‌‌کنید که دیوار قرمز خسته‌ کننده و یکنواخت است، می‌‌توانید از دو ترفند ساده روی آن استفاده کنید تا جذاب ‌تر به نظر برسد. ابتدا یک تریم ایجاد کنید که دیوار پشت تلویزیون را از دیگر قسمت‌ها جدا می‌کند. می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را خاکستری رنگ کنید. این تریم جلوه ای از قاب زیبایی پدید می‌آورد که می‌تواند خیلی مدرن تر نیز به چشم بیاید. در مرحله دوم، از لوازم جانبی استفاده کنید. مثلا از یک ساعت دیواری قرمز زیبا استفاده کنید. این کار به ایجاد تغییر در دکور کل اتاق نیز فوق العاده است و می‌تواند دیوار پشت تلویزیون را جذاب تر جلوه دهد.

  1. بهترین رنگ برای پشت تلویزیون؛ دیوار آبی و سفید

66

فکر نکنید که همیشه برای دیوار پشت تلویزیون باید از یک رنگ استفاده کرد. نه، شما می‌‌توانید از ترکیب دو رنگ استفاده کنید که هم هیجان انگیزتر است و هم می‌تواند دکور اتاق را زیباتر نیز نشان دهد. برای دیوار پشت تلویزیون از ترکیب رنگ‌های آبی و سفید ایجاد کنید. برای قسمت سفید می‌توانیم از یک پانل چوبی استفاده کنیم تا مانند سبک‌های قدیمی‌تر به نظر برسد.

  1. دیوار قهوه ای و طلایی

همچنین می‌توانید برای طرح برجسته دیوار پشت تلویزیون از کاغذ دیواری راه راه افقی قهوه ای و طلایی استفاده کنید. کاغذ دیواری دارای طرح‌ها، بافت‌ها و رنگ‌های مختلفی است که دیوار را بسیار زیباتر و جذاب‌تر از یک دیوار ساده معمولی نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید به راحتی رنگ و بافت کاغذ دیواری مطابق دکوراسیون فعلی اتاق نشیمن خود را انتخاب کنید.

کلام آخر

باید گفت رنگ‌ها و طرح‌ها نه تنها به شما در دکور زیباتر خانه تان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به ایجاد حس خوب در شما نیز موثر باشد. هر رنگ و طرحی که در دکور خانه خود استفاده می‌کنید، نشان از حس شما و شخصیت درونی شما دارد. بنابراین قبل از هر چیزی به این فکر کنید که به چه رنگ‌هایی علاقه دارید و از چه طرح و سبک دکوراسیون بیشتر خوشتان می‌آید تا بتوانید بهترین انتخاب را در دکور خانه و طراحی دیوار پشت تلویزیون خود داشته باشید.

منبع : خبرنامه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه