ارسال به دیگران پرینت

نجم الدین شریعتی | بیماری نجم الدین شریعتی

ماجرای بیماری عجیب نجم الدین شریعتی | افشاگری مجری محبوب سمت خدا + ویدئو

نجم الدین شریعتی از بیماری عجیبش پرده برداشت.

ماجرای بیماری عجیب نجم الدین شریعتی | افشاگری مجری محبوب سمت خدا + ویدئو

نجم الدین شریعتی در برنامه اقیانوس آرام با اشاره به بیماری در دوران کودکی اش گفت: فکر نمی کردم یه روزی تو جایی که الان هستم، بایستم، شاید برای شما جالب باشه که نجم الدین شریعتی شاید سه یا چهار ساله بود که وقتی فهمید می تونه حرف بزنه نمی تونست، یعنی من دچار لکنت زبان بسیار بسیار شدیدی بودم. من می خواستم درخواست آب کنم آ می گفتم مادرم آب رو میاورد و به ب نمی رسیدم، چه اتفاقی افتاد، بعضی از ماها در مواجهه با مشکلات زندگیمون زمین گیر میشیم، ولی من زمین گیر نشدم خانوادم تلاش کردند.

دکترهای مختلف و قرص و… برام گرفتن، یکی از آقایون پزشکا به من گفت وقتی بیکار شدی برو جلو آینه بشین و با خودت حرف بزن. خونمون دوران بچگیم در همسایگی مسجد بود، شب های محرم از اذان و سخنرانی و… رو تو ذهنم میسپردم، بعد می نشستم جلو آینه و سخنرانی می کردم. می گفتم بسم الله الرحمن الرحیم که همین نیم ساعت طول می کشید، ولی کم نیاوردم، یه مادربزرگ پیری داشتم، خدا رحمتش کنه، می گفت چرا جلو آینه بیا برای من حرف بزن، منم یه گوش مفتی گیر آورده بودم می شستم حرف می زدم.

مرخصی دوماهه نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا

نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا که پیش‌تر از این در پی شایعه سازی ها اعلام نموده بود هیچ مشکلی با شبکه و مدیران تلویزیون ندارد و اگر بخواهد کناره‌گیری یا خداحافظی نماید، حتما آن را با مردم بیان می کنم، دیروز در برنامه سمت خدا عنوان نمود:

مدت هاست که من منتظر فرصتی بودم که از خدمت دوستان وخواهران و برادران و مخاطبان جانمون یه مرخصی کوتاهی بگیرم، با دوستان شبکه صحبت کردیم، موافقت کردند، الحمدالله رب العالمین و حالا همین جا و در همین فرصت از محضر حاج آقای فرحزاد و مخاطبین عزیزم، خواهش می کنم به این فرزند و برادر کوچکترشون این مهلت رو بدن ما یه مقطعی رو در خدمت شما نباشیم.

این مقطع خیلی کوتاه خواهد بود، ان شاالله ایام محرم و صفر و بحول و قوه الهی ان شاالله اول ماه ربیع دوباره مقابل شما خواهم نشست و به محضرتون سلام خواهم کرد.

حجم ویدیو: 3.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17
منبع : اقتصاد آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نام سمیرا ارسالی در

      نجم الدین شریعتی من کدپستی ندارم اسم وفامیل چکار کنم کنکور بدم.کدپستی میگردم نداریم دوستتون دارم

    • ناشناس ارسالی در

      چرا بهم شهیده میگن منک هنوز نمردم از بعضی چیزا خبر ندارم درضمن دختر هسم

    • ناشناس ارسالی در

      واس چی بااینهمه پول برنامه تو تلویزون نیس نجم الدین شریعتی جیبها خالی

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی گریه میکنم همش یکسره یکم شیطون هسم.مادرم ۸۰سالشه بابا ندارم آرزومه مشهدوکربلا برم البت تو مسابقه شما سمت خدا شرکت کردم برنده شدم نذاشتین برم نجم نکن با من

    • ناشناس ارسالی در

      اسمم سمیرا ولی هزار نفر اسم منو دارن تشخیص نمیدن.کدپستی چطور تو کنکور بنویسم ارشد ندانم چ خاکی تو سرم بریزم

    • ناشناس ارسالی در

      در ضمن چون من کسیو ندارم عضو بهزیستی شدم.آرزوم ارشد هنر سراسری قبول بشم.چرا کسی دوستم نداشته شما چرا در دنبالم اومدین من ناراضی هسم ازتون

    • ناشناس ارسالی در

      من نمیدونم بعضی چیزارو بی خبرم.۸یا ۹ساله بهزیستی هسم

    • ناشناس ارسالی در

      چرا ب ما سرنزدین کسی دوستم نداشتا من خ ناراحتم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه