ارسال به دیگران پرینت

تجاوز | تجاوز به نو عروس | تجاوز دو مرد به نو عروس

تجاوز دو مرد به نوعروس در خودرو مسافرکش+ جزئیات

من تازه عروسی کرده‌ام. روز حادثه چون دلم برای مادرم تنگ شده بود، از خانه بیرون آمدم تا به منزل وی بروم. کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم که خودرویی توقف کرد، من هم بعد از گفتن مسیرم سوار شدم.

تجاوز دو مرد به نوعروس در خودرو مسافرکش+ جزئیات

تجاوز دو مرد به نوعروس در خودرو مسافرکش

این پرونده اواخر آذرماه با شکایت زن جوانی به نام مریم به جریان افتاد. او وقتی به پلیس آگاهی تهران رفت در حالی‌که به شدت مضطرب و پریشان بود به ماموران گفت دو مرد وی را ربوده و مورد تجاوز قرار داده‌اند.

این زن توضیح داد: «من تازه عروسی کرده‌ام. روز حادثه چون دلم برای مادرم تنگ شده بود، از خانه بیرون آمدم تا به منزل وی بروم. کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم که خودرویی توقف کرد، من هم بعد از گفتن مسیرم سوار شدم. راننده چند متر جلوتر مرد دیگری را نیز سوار کرد و سپس از مسیر اصلی منحرف شد. من به این کار اعتراض کردم ولی در همین هنگام مسافری که در صندلی جلو نشسته بود به عقب آمد و با چاقو مرا تهدید کرد و گفت اگر بخواهم داد و فریاد راه بیندازم مرا به قتل می‌رساند. از ترس سکوت کردم دست‌وپایم به شدت می‌لرزید و نمی‌توانستم واکنشی نشان بدهم. چندبار از آن دو مرد خواهش کردم رهایم کنند اما راننده با سرعت به مسیر خود ادامه می‌داد.»

زن جوان ادامه داد: «من ابتدا فکر می‌کردم آن دو نفر قصد دارند سرقت کنند اما وقتی به مکان خلوتی رسیدیم متوجه نیت آنها شدم و التماس کردم کاری با من نداشته باشند به آنها گفتم متاهل هستم و تازه ازدواج کرده‌ام از آنها خواهش کردم زندگی‌ام را خراب نکنند اما دو مرد به‌زور به من تجاوز کردند بعد هم پول‌، طلاها و تلفن همراهم را از من گرفتند و مرا رها کردند.»

مریم در ادامه صحبت‌هایش گفت چهره راننده خودرو را به خوبی به خاطر دارد و می‌تواند او را شناسایی کند. کارآگاهان بعد از تشکیل پرونده با کمک نوعروس به چهره‌نگاری از متهم پرداختند و از آن زمان تحقیقات ویژه‌ای برای دستگیری دو متهم آغاز شد تا اینکه چند روز قبل یکی از آنها به دام افتاد. این مرد که راننده خودرو بود در بازجویی‌های اولیه منکر جرمش شد اما مریم وی را شناسایی کرد. در ادامه مرد جوان جرمش را پذیرفت و با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد.

بنا بر این گزارش در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری متهم دوم ادامه دارد.

 

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این قبیل کثافتها فقط باید اعدام شوند
      خرج زن و بچه شونم از بیت المال غارت شده بدهید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه