ارسال به دیگران پرینت

احسان علیخانی | برنامه ماه عسل احسان علیخانی | الهام عرب در برنامه احسان علیخانی

دختر بی حجابی که احسان علیخانی را گول زد | علیخانی فریب این دختر را خورد ؟ + تصاویر

الهام عرب مدل ایرانی از عرب های شیعه مصری تا به امروز سفر پرفرازونشیبی را در عرصه حرفه‌اش که مدلینگ است از سر گذرانده؛ از حضور در برنامه ماه عسل و معروفیت، دستگیری به خاطر حرفه اش و اعترافات اجباری و سپس مهاجرت به همراه دخترش به عنوان یک مادر مجرد به دبی و از سر گیری فعالیت مدلینگ.

دختر بی حجابی که احسان علیخانی را گول زد | علیخانی فریب این دختر را خورد ؟ + تصاویر

 الهام عرب  در سال ۱۳۶۸ متولد شد و فارغ التحصیل رشته حقوق است. او سال هاست که در عرصه مدلینگ فعالیت دارد.​ شروع معروفیت الهام عرب با حضور در برنامه ماه عسل  احسان علیخانی  اتفاق افتاد. او پس از حضور در این برنامه دنبال کنندگان بسیاری در اینستاگرام پیدا کرد و صفحه شخصی اش میلیونی شد.

الهام عرب؛ مدلی که با حضور در تلویزیون مشهور شد

حضور الهام عرب در ماه عسل و پیامدهایش

الهام عرب در سال ۹۴ در قسمتی از برنامه ماه عسل احسان علیخانی که قصد معرفی برخی مشاغل را داشت به عنوان پوزر عروس (شخصی که استایل و نحوه رفتار عروس را به او آموزش می‌دهد) حاضر شد. این اولین بار بود که در رسانه ملی به حرفه ای نظیر مدلینگ آن هم با معرفی یک مدل که عکس های بی حجابش در اینترنت قابل دسترسی است پرداخته می‌شد.

دست اندرکاران برنامه اواسط برنامه الهام عرب را مجبور به حذف تمامی عکس‌هایش از اینستاگرام می‌کنند، اما گویا خیلی دیر شده بود و اسکرین شات‌ های گرفته شده از عکس های بی حجاب الهام عرب به سرعت دست به دست می‌شد. موضوعی که در نهایت به توبیخ  احسان علیخانی  و برنامه ماه عسل انجامید.

الهام عرب؛ مدلی که با حضور در تلویزیون مشهور شد

دستگیری الهام عرب

او تا مدت کوتاهی پس از حضور در برنامه ماه عسل عکس بی حجابی از خود منتشر نکرد، اما خیلی زود به روند معمول خود بازگشت و یک سال بعد به همراه تعداد دیگری از مدل ها به خاطر انتشار عکس‌ های بی حجاب و غیرقانونی بودن مدلینگ بازداشت شد.

اعترافات الهام عرب در دادستانی تهران

الهام عرب که برای حضور در این جلسه حتی دستانش را با دستکش مشکی پوشانده بود در آغاز اعلام کرد که داوطلبانه در آنجا حاضر شده تا با انتقال تجربیاتش به دیگر زنان، آنها را از مرتکب شدن به اشتباهی که خودش انجام داده بر حذر دارد.

او گفت: من فکر می‌کنم همه انسان ها عاشق زیبایی و شهرت هستند و دوست دارند دیده شوند؛ اما مهم این است که به چه قیمت می خواهند دیده شوند و در مقابل دیده شدن چه چیزهایی را از دست می دهند. بازیگران سینما نیز دیده می شوند اما چیزی را از دست نمی دهند و حتی بسیاری از ارزش هایشان را هم حفظ می کنند اما یک مدل به تناسب این کار حجابش را از دست می دهد و شناخت و مشهور بودنش در ازای از دست دادن آبرویش است.

الهام عرب در ادامه صحبت‌هایش در حضور دادستان تهران گفت: شبکه اینستاگرام یکی از مهمترین ابزارها برای به انحراف کشیده شدن جوانانی است که گمان می‌کنند مدل شدن و انتشار تصاویرشان در اینترنت، یک موفقیت است. در حالی که همه دختران آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده دارند، اما همه می‌دانند که مردان و پسران اگرچه ممکن است با دختران این‌چنینی مرتبط شوند، ولی هرگز مایل به ازدواج با آنها نمی‌شوند.

الهام عرب؛ مدلی که با حضور در تلویزیون مشهور شد

مهاجرت به دبی

الهام عرب به کشور امارات متحده عربی مهاجرت کرده و حالا ساکن دوبی است و به فعالیت خود در عرصه مدلینگ ادامه می‌دهد. او به همراه دخترش به این شهر بزرگ عربی رفته و به نظر می‌رسد از همسرش جدا شده باشد.

منبع : برترین ها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه