ارسال به دیگران پرینت

رضا کیانیان | تولد

رضا کیانیان بازیگر سینما در روز تولدش چه کرد ؟ + عکس

رضا کیانیان بازیگر سینما 72 ساله شد و شمع تولدش را فوت کرد!

رضا کیانیان  بازیگر سینما در روز تولدش چه کرد ؟ + عکس

نترسید! این بازیگر محبوب، امروز شمع تولدش را فوت کرد!

رضا کیانیان  بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر ایران متولد 29 خرداد ماه 1330 در تهران است. رضا کیانیان در یک خانواده پر جمعیت متولد شده است و 4 برادر و 2 خواهر دارد. رضا کیانیان با خواهر زاده شاعر معروف سهراب سپهری ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام علی است . اسم همسر آقای کیانیان خانوم هایده قراچه داغی است. آقای رضا کیانیان امروز 72 ساله شدند و به مناسبت این روز پستی در فضای مجازی و صفحه شخصی اینستاگرام گذاشتند که با هم میبینیم.

رضا کیانیان

 

متن پست رضا کیانیان به مناسبت تولدش

امروز ، روز ورود من به هفتاد و دو سالگی ست.

می خواهم نکته ای بگویم ، که مرا از حسادت و مسابقه دادن با دیگران و غیبت و بدگویی به دیگران و احتیاج و…. نجات داد.
«خودم را با کسی مقایسه نکنم» همین ! با مقایسه کردن، همیشه خودم را دست کم می گرفتم و حرص می خوردم . چون از من بالاتر بسیار هست.
 

بدی هایم را نادیده می گرفتم. چون از من بد تر فراوان هست.

مقلّد دیگران بودم. چون سعی می کردم مثل کسی باشم که مراد من است.

 

وارد مسابقه و کل کل با دیگران می شدم. چون می خواستم از همه جلو بزنم.

 
و تمام این ها باعث میشد، گنجی را که خلقت درون من و برای من گذاشته ، فراموش کنم…. وقتی پیدایش کردم ، دیدم آنقدر گوهر و جواهر دارد که تا آخر عمر هم تمام نمی شود! با کشف گنجم ، از دارایی های دیگران بی نیاز شدم. تازه شبیه خودم شدم. حرکاتم، افکارم و گفتارم . بازی ام شبیه خودم شد و لازم نبود از این و آن تقلید کنم. دیده می شدم چون شبیه کسی نبودم . عکس هایم شبیه خودم شد. و با چشم هایم چیز هایی را دیدم و می بینم که خلقت برای کشف کردن من گذاشته. چشم و گوش و ذهنم از دیگران آزاد شد. نه مُرادم، نه مُرید. خودم هستم. همان گونه که آفریده شدم. نه می خواهم کسی را شبیه خودم کنم و نه می خواهم شبیه کسی باشم. چون در هستی هیچ دو چیزی شبیه هم نیستند. دو ای وجود ندارد.امکان ندارد. هر موجودی یکان ست. هر چقدر در ظاهر شبیه باشیم ولی در نهایت مولوکول های سلول های ما شبیه هم نیستند . حتی دو جنس کارخانه ای. جهان پر است از یکان ها. این نشانه ی عظمت جهان است. با احترام به جهان خلقت و سپاس از گنجی که دارم . وارد هفتاد و دو سالگی می شوم.با تشکر از همه ی دوستانی کهتولدم را تبریک گفتند و من نتوانستم پاسخ دهم. #گنج #رویا #خودت_باش #مقایسه_نکنیم
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سامانی ارسالی در

      کیانی عزیز. تولدت مبارک. بازیگری مردمی نترس و شجاع امیدوارم همیشه سربلند باشی سامانی. از. اصفهان

    • Benhosens ارسالی در

      کیانیان موجود نان به نرخ روز خوری است که با خون مردم ایران کاسبی میکند.اکثر سلبریدیها همینطور هستند..مفت خور و برده اجنبی با پرستیژ احمقهای فرانسوی ..

    • خاتمی ارسالی در

      مرد محبوب و شجاع و دانای سینما و تلوزیون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه