ارسال به دیگران پرینت

نیکی کریمی|رابرت دنیرو |بازیگر

تصویری از نیکی کریمی در کنار بازیگر مرد مشهور آمریکایی

نیکی کریمی که به‌عنوان داور در جشنواره ترایبکا حضور دارد در مهمانی قبل از شروع جشنواره با رابرت دنیرو عکس یادگاری گرفت.

تصویری از نیکی کریمی در کنار بازیگر مرد مشهور آمریکایی

تصاویری از نیکی کریمی در جشنواره فیلم ترایبکا منتشر شد. این بازیگر به عنوان داور در این جشنواره حضور دارد. او در یکی از این تصاویر در کنار رابرت دنیرو دیده می‌شود که از بنیان‌گذاران جشنواره است.

جشنواره فیلم ترایبکا ۸ ژوئن با مستند "وقت نیمه" (Halftime) "جنیفر لوپز" افتتاح خواهد شد و تا ۱۹ ژوئن ادامه پیدا می‌کند. نیکی کریمی یکی از اعضای هیأت داوران این دوره است.

تصویر در در مراسم ناهار فستیوال ترابیکا در نیویورک ثبت شده است.

به گزارش 30نما، رابرت دنیرو پیش از افتتاح این جشنواره در گفتگویی عنوان می‌کند از هواداران "تیلور سوییفت" نیست. بازیگر ۷۸ ساله برنده اسکار در مصاحبه جدیدی برای "ورایتی" به همراه "جین رزنتال" هم-بنیان‌گذار جشنواره فیلم ترایبکا، می‌گوید: "همه آلبوم‌های [سوییفت] را دارم. [می‌خندد]."

دنیرو که فیلم کوتاه "همه‌اش را خیلی خوب" (All Too Well) سوییفت را در ترایبکا اکران می‌کند ادامه می‌دهد: "هوادارش نیستم. شاید آهنگ‌هایش را در رادیو بشنوم و بپسندم. دختر جوان‌ترم یک ایستگاه رادیویی می‌گیرد، و وقتی شروع می‌کنند به حرف زدن دیوانه می‌شوم. وقتی موسیقی پخش می‌کنند بد نیست... قرار گذاشته‌ایم که وقتی حرف زدنشان شروع شد، برویم به سراغ [موسیقی] آرام‌بخش. این‌گونه توافق کرده‌ایم. وقتی تنها باشم [موسیقی] اسپا گوش می‌کنم."

 

منبع : هنر ام‌روز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه