ارسال به دیگران پرینت

متروپل | خانه های اطراف متروپل

خانه های اطراف مترو پل تخلیه شد| امکان ریزش مجدد متروپل + ویدئو

سازه متروپل بعد از اینکه بخشی از آن ریزش کرده، ناپایدار است و هر لحظه امکان ریزش دوباره دارد به همین دلیل، گروه های مهندسی در کنار امدادگران قرار گرفته اند تا با اعلام خبر های لحظه های ، امدادگران را آگاه به شرایط کرده و از خطر دور نگهدارند.

خانه های اطراف مترو پل تخلیه شد| امکان ریزش مجدد متروپل + ویدئو

سازه متروپل بعد از اینکه بخشی از آن ریزش کرده، ناپایدار است و هر لحظه امکان ریزش دوباره دارد به همین دلیل، گروه های مهندسی در کنار امدادگران قرار گرفته اند تا با اعلام خبر های لحظه های ، امدادگران را آگاه به شرایط کرده و از خطر دور نگهدارند.هشت گروه مهندسی بعد از ریزش متروپل آبادان در کنار امدادگران قرار گرفته اند تا همراهی لازم با امدادگران برای آوار برداری مناسب را داشته باشند تا خطر کمتری کمک کنندگان را تهدید کن سازه متروپل بعد از اینکه بخشی از آن ریزش کرده، ناپایدار است و هر لحظه امکان ریزش دوباره دارد به همین دلیل، گروه های مهندسی در کنار امدادگران قرار گرفته اند تا با اعلام خبر های لحظه های ، امدادگران را آگاه به شرایط کرده و از خطر دور نگهدارند.

 

عصر نهم خرداد ، سازه ناپایدار متروپل دچار لرزش های دیگری شد که با اعلام مهندسان برای دقایقی گروه های امدادی از منطقه خارج شدند تا خطر آنها را تهدید نکند. بخشی از طبقه چهارم نیز دچار ریزش شد.

 

آتش نشانان آبادانی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی رکنا به منطقه از مردم خواهش کردند از منطقه دور باشند تا جانشان در خطر نباشد. امدادگران ضمن این خواهش تاکید داشتند که حضور مردم در منطقه باعث کندی روند امدادرسانی و آواربرداری می شود.

 

نیروهای آتش نشانی اعلام کردند که خانه های اطراف ساختمان متروپل تخلیه شده اند تا ساکنان آنها در امان باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه