ارسال به دیگران پرینت

پانته آ سیروس:

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در «برف بی صدا می بارد» می باشد.

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در «برف بی صدا می بارد» می باشد. سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. در ادامه به شرح بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد ، می پردازیم.

بیوگرافی پانته آ سیروس

پانته آ سیروس متولد 1 فروردین 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.پانته آ سیروس فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز می باشد فعالیت اصلی ایشان نقاشی است.وی در یک خانواده با سه برادر بزرگ شده و مربی ورزشی هم است.

 

بیوگرافی پانته آ سیروس از نقاشی تا بازیگری با ناگفته ها

***ازدواج و همسرش

تا به حال هیچ خبری در مورد ازدواج و همسر او منتشر نشده است.

**شروع نقاشی پانته‌آ

فعالیت هنری خود را از سال 1370 وقتی 17 ساله بود با نقاشی و زیر نظر آیدین آغداشلو شروع و در 28 سال گذشته نمایشگاه‌های متعددی برگزار کرد. از جمله این آثار می تواند به گالری معتبری چون مثل فرهنگسرای نیاوران، گالری شیرین، گالری پاسارگاد، گالری گلستان، گالری جرجانی و … اشاره کرد.

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

**کارنامه بازیگری

فعالیت هنری را با حضور در کلاس های دوبله ادامه داد تا این دید دوبله پاسخگوی هیجاناتش نیست به همین سال 1390 در 37 سالگی به کلاس های بازیگری رفت.

در موسسه کارنامه زیر نظر اساتید مشهور آموزش دید تا اینکه اولین بار سال 91 با فیلم «اینجا همه چیز خوب است» به کارگردانی پوریا آذربایجانی جلوی دوربین رفت.

 خانم سیروس در سال 93 از جشنواره بین المللی فیلم یاس، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم «اینجا همه چیز خوب است» دریافت کرد.

سال 94 با سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت وارد قاب تلویزیون شد و بعد از چند تجربه بار دیگر در سال 98 با سریال بانوی سردار به تلویزیون بازگشت.

در این مینی سریال با نقش بی بی مریم ملقب به سردار مریم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و چهره اش را شناخته تر کرد.

 

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

***مربی ورزشی

 او علاوه بر اینکه سالهاست نقاشی کار کرده و حالا بازیگری هم می کند، مربی ورزشی رشته های ایروبیک، بدنسازی، شنا و اسکی روی برف می باشد

**فعالیت شخصی

 پانته‌آ سیروس بیشتر اوقات فراغت خود با با دوچرخه سواری کوهستان، سنگی نوردی، ورزش اسکی روی آب و کوه نوردی پر می کند.

خانم سیروس زمستان 98 دوباره با سریال ملکاوان از شبکه ifilm به تلویزیون بازگشت، در این سریال بازیگرانی چون نازنین فراهانی نیز حضور دارند.

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

 

سوابق هنری پانته آ سیروس

پانته آ سیروس یکی از بازیگران قدیمی فیلم و سریال ایرانی است که فعالیت حرفه ای خود را در سینما و تلویزیون با بازی در فیلم اینجا همه چیز خوب است به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد. او تاکنون همکاری زیادی با پوریا آذربایجانی در پروژه های متعدد داشته است. خانم سیروس در سومین همکاری خود با پوریا آذربایجانی پس از سریال نوار زرد، حالا در سریال برف بی صدا می بارد به ایفای نقش پرداخته.

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

 

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با نقاشی و زیر نظر آیدین آغداشلو شروع و نمایشگاه‌های متعددی از جمله این آثار می تواند به گالری معتبری چون مثل فرهنگسرای نیاوران، گالری شیرین، گالری پاسارگاد، گالری گلستان، گالری جرجانی و … برگزار کرد.

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

پانته آ سیروس در نقش عمه گوهر در سریال می گوید که من نقش مادر ۲ رزمنده را بازی می کند که دو پسر دارد که هر دو رزمنده به نام احمد و سعید دارد. او تجارب خوبی را در کنار بازیگران این سریال مانند فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال نژاد، سینا کرمی و… کسب کرده است

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

«برف بی صدا می بارد» سریالی سه فصلی است که داستان آن در دهه های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت می شود و در نگارش آن، زهرا پارسافر و طیبه شجری مسعود بهبهانی نیا را همراهی می کردند.

***کارنامه سینمایی

اینجا همه چیز خوب است – 1391

اسب سفید پادشاه – 1393

ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا – 1395

 بن‌ بست وثوق – 1395

ساعت 5 عصر – 1395

خرگیوش – 1395

مردی بدون سایه – 1397

**8تلویزیونی

 خاطرات مرد ناتمام – 1390

شمعدونی – 1394

تنهایی لیلا – 1394

نوار زرد – 1396

بانوی سردار – 1398

ملکاوان – 1398

 

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه