ارسال به دیگران پرینت

درونگرا | برونگرا | حساس

اگر این نشانه ها را در خود می بینید، شما یک فرد حساس هستید

افراد حساس معمولا به راحتی در بین دیگران قابل شناسایی هستند که اغلب نیز با ویژگی های بدی شناخته می شود با این حال این افراد منبعی از حس خوب و ویژگی های ستودنی نیز هستند.

 اگر این نشانه ها را در خود می بینید، شما یک فرد حساس هستید

همچنین شباهت هایی بین افراد درونگرا و برونگرا و افراد حساس وجود دارد که با شناخت این ویژگی ها می توان به راحتی آن ها را از یکدیگر تمیز داد.

1. شما فوق العاده همدل هستید

توانایی بالایی در درک کردن احساسات و هیجانات دیگران دارید چون نورون های آینه ای مغز شما بسیار قوی است ! برای همین اغلب نیازهای دیگران را به نیازهای خود ترجیح می دهید.

2. رفتارهای شما انعکاسی است

یعنی در مقابل محرک های محیطی ، بعد از کلی پردازش و پایین و بالا کردن موضوع ، پاسخ و تفسیر خودتان را بیان میکنید. ذهن شما بسیار به جزییات حساس است.

حساس
حساس

3. عمیقاً تحت تاثیر قرار میگیرید

شما بر خلاف بسیاری از افراد که به راحتی از کنار موضوعات رد می شوند ، بر روی اکثر اتفاقات محیطی بسیار متمرکز می شوید و اغلب تحت تاثیر قرار میگیرید.

4. شما به دنبال معنا و هدف هستید

شما لذت بردن از کار و شغل را به خیلی چیزها ترجیح می دهید ! ( یعنی اولویت داشتن لذت درونی به بیرونی در زندگی ) زندگی برای شما همیشه باید داری معنی و مفهوم خاصی باشد و همیشه در این رابطه علاقه مند به فکر کردن هستید.

5. نسبت به لمس و درد حساس هستید

شما به شدت نسبت به لمس شدن بدن تان و درد حساس هستید . به طوری که نسبت به سایر افراد کامل محسوس است.

6. راحتی اشک میریزد و به راحتی می خندید

همانطور که شما در جمع های صمیمی بسیار خونگرم هستید ، و چهره ی خوبی از خود به نمایش گذاشته اید ، از آن طرف در مقابل هر چیزی که احساس شما را برانگیخته کند ، اشک میریزید.

منبع : وبسایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه