ارسال به دیگران پرینت

امتحانات دانش آموزان

اعلام نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان + ویدئو

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با صدور اطلاعیه ای، نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

 اعلام نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان + ویدئو

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق بخشنامه های صادره و با ملاحظات ذیل، برگزار می شود، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

   اخیراً در خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-  ۱۴۰۰منتشر شده است که نادرست بوده و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش آن را تکذیب می کند.

 به اطلاع مخاطبان و ذی نفعان نظام تعلیم و تربیت می رساند؛ امتحانات دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شیوه حضوری و براساس آیین‌نامه های آموزشی و ارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، برگزار می شود و فقط در شرایطی که مدرسه به دلیل شیوع بیماری، در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته باشد به صورت استثنا و با تأیید آموزش و پرورش منطقه ذی ربط، ارزشیابی دانش آموزان براساس دستورالعمل ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره شیوع بیماری کرونا انجام می شود.

همچنین امتحانات داوطلبان آزاد و آن گروه از دانش آموزان پایه دوازدهم که در خرداد و شهریور ماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی دروس نشده اند، طبق برنامه اعلامی از دوم دی ماه آغاز و به شیوه حضوری در حوزه های امتحانی سراسر کشور با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

در این امتحانات از انواع سؤالات (تشریحی، کوتاه پاسخ، چهارگزینه ای و...) استفاده شده و نمره منفی ندارند. امتحانات پایه نهم بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثار گران و داوطلبان آزاد نیز بصورت هماهنگ استانی و به شیوه حضوری، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ شیوه نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره های مختلف تحصیلی و بخشنامه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی ماه ۱۴۰۰در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی aee.medu.ir قابل مشاهده است؛ لذا از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می شود تا اخبار و اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش را صرفاً از پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش  پیگیری کنند.

نحوه برگزاری امتحانات | بازگشایی مدارس | کرونا | امیکرون | معلم

برای نحوه برگزاری«امتحانات» تابع نظر ستاد کروناییم | درخصوص وضعیت «معلمان بازداشتی» صحبت می‌کنم

وزیر آموزش و پرورش از دریافت مجوز اولیه برای استخدام بیش از ۳۴ هزار نیرو خبر داد و گفت: مجوز اولیه را گرفته‌ایم تا در مناطق مرزی، عشایری و مناطقی که مدتهاست به علت عدم استقرار توزیعی و ترمیمی در این وضعیت هستند، بتوانیم جذب نیرو داشته باشیم.

برای نحوه برگزاری«امتحانات» تابع نظر ستاد کروناییم | درخصوص وضعیت «معلمان بازداشتی» صحبت می‌کنم
 

یوسف نوری در نخستین نشست خبری‌اش با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز و شهیدان دوران دفاع مقدس، به نسبت رسانه با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: طبق سندتحول بنیادین چهار رکن فرایند تربیت داریم که خانواده، حکومت، رسانه و نهادها و سازمان‌های غیردولتی از این جمله است.

وی افزود: امروز قدرت ارتباطات در تحکیم مبانی دولت‌ها و در حکومت و اداره نقش بی‌بدیلی دارد. هرجا رسانه به کمک ارزش‌ها و ضدارزش‌ها آمد آن جامعه ارزشمند و یا غیرارزشمند خواهد شد. ارزیابی‌های بسیاری از این نهاد انجام شده است. امروز در رسانه‌های مان به تدریج رفتارهای عالمانه، محققانه و رفتارهای سنجیده رسانه را به ویژه با نظام تعلیم و تربیت می بینیم. اگر بخواهیم برای سندتحول بنیادین گفتمان سازی کنیم بی شک با کمک رسانه میسر می شود.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه توقع ما از رسانه نباید توقع فرمایشی باشد، بلکه باید یک درخواست واقعی باشد گفت: هرکجا رسانه ضعفی دید باید منعکس کند تا برای رفع آن چاره اندیشی کنیم. رسانه یکی از ارکان فرایند تربیت است.

 

نوری افزود: گفتمان سازی سندتحول بنیادین شکل نگرفت و رسانه ها باید برای تحقق آن به ما یاری رسانند. آموزش و پرورش دستگاهی است که برای اجرای برنامه هایش نیازمند عزم ملی است که یک بخش اعظم ایجاد این عزم را رسانه ها می توانند دنبال کنند.

 

وی از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برای حسن اعتمادشان برای سپردن مسئولیت آموزش و پرورش به وی قدردانی کرد و گفت: رابطه نظام آموزش و پرورش با تولید، ارتقای فرهنگ و هنجارهای اجتماعی یک رابطه مستقیم و با ناهنجاری ها و انحراف ها یک رابطه معکوس و غیرمستقیم است.

 

وزیر آموزش و پرورش با طرح این پرسش که سهم ما از تولید ملی چقدر است؟ گفت: از دهه ۹۰ میلادی از طریق جی دی پی سنجیده می‌شود که یکی از شاخص های آن ارزش افزوده است. در یک زمانی ارزیابی انجام دادند که طبق آن بعد از بخش معدن، دوره ابتدایی در شاخص ارزش افزوده قرار داشت. علت این است که آموزش و پرورش با آموزش هایش در ارتقای سطح بهداشت، محیط زیست، اشتغال و غیره اثرگذار است. اگر فردی که اکنون مخترع است در نظام آموزش و پرورش خوب تربیت نشده باشد سخت است که در آموزش عالی به آن رسیده باشد.

برنامه آموزش و پرورش برای هجرت به سوی "سواد چند بعدی" 

 

نوری ادامه داد: باید ساحت های ششگانه را مستقر کنیم تا به اهداف عالیه که یکی از آنها کارآفرینی و اشتغال است برسیم. باید از نظام تک ساحتی عبور و به نظام تعلیم و تربیت چندساحتی برسیم. اگر رشته های هنرستان ها خوب انتخاب شوند مطمئنا تعداد بسیاری جذب بازار کار می شوند. ایجاد سواد، نه سواد اسمی و عملکردی بلکه سواد چندبعدی بسیار حائز اهمیت است و نظام آموزش و پرورش باید این هجرت را داشته باشد که قطعا برای آن برنامه داریم. همکاران ما قبلا این مسیر را شروع کرده اند که کند بوده و باید آن را با سرعت بیشتر و راهکارهای دیگری طی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم مهمترین عنصر در پیاده سازی تحول بنیادین است باید او را خوب دید و خوب به او رسیدگی کرد گفت: طبق پژوهشی، کار مفید معلمین در سال ۸۲ بالاترین کار مفید در میان کارمندان دولت بوده است. معلمان در دوران کرونا بسیار خوب کار کردند و بوسه بر دست آنها از سوی چون منی فرض و لازم است.

 

دریافت مجوز استخدام ۳۴ هزار تن/جذب نیرو در مناطق مرزی و عشایری 

وی به پنج محور برنامه هایش اشاره کرد و گفت: بیش از چندین جلسه با نهادهای درونی و بیرونی برگزار شده است و قطعا برای حاکمیت و استقرار عدالت باید تلاش بسیاری انجام شود. مجوز اولیه بیش از ۳۴ هزار استخدام را گرفته‌ایم که در مناطق مرزی، عشایری و مناطقی که مدتهاست به علت عدم استقرار توزیعی و ترمیمی در این وضعیت هستند، بتوانیم جذب نیرو داشته باشیم. در بودجه امسال سرانه آن بخش ها را جدی دیده‌ایم. 

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رتبه بندی معلمان اظهار کرد: گفته شده بود معلم در رتبه‌های یک تا پنج قرار بگیرد که خیلی خشک بودند، اما اکنون در رتبه‌های مربی تا استاد معلم قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه نقش بخش سوم اقتصاد که اقتصاد وقف، خیریه، داوطلبانه و مردمی است باید جدی دیده شود که برای آن برنامه داریم گفت: بیش از ۱۰ جلسه با خیرین داشته‌ام. باید خیرین را به سمت مناطق لازم التوجه بیشتر سوق دهیم.

 

راهبردم تعامل با رسانه‌هاست

 

تغییر چند مدیر و معاون از هفته جاری 

وزیر آموزش و پرورش در بخش دوم نشست خبری اش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و درباره تعامل ضعیف این وزارتخانه با رسانه‌ها و تاخیر در شروع برنامه‌های تحولی و تغییرات مدیریتی گفت: از همین هفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شود، خودم تعامل را از امروز شروع کردم که همه بدانند راهبردم همین است. 

وی افزود: کار مربوط به انتصاب تعدادی از مدیران کل استان ها را انجام دادیم که از فردا معرفی می‌شوند. این کار نیازمند استعلامات و مصاحبه‌ها بود که زمان می برد. این هفته حداقل چهار معاون نیز منصوب می‌شوند. قبول دارم که تاخیر شده است چون خودمان هم با تاخیر شروع کردیم. 

پرداخت حق‌الزحمه خرید خدماتی‌ها/پیگیری مشکلات بیمه‌ای این معلمان

 

نوری درباره مشکلات معلمان خرید خدمات گفت: ساعت خرید خدمات از ۲۴ به ۴۰ ساعت تبدیل شده است، ما حق الزحمه آن ساعاتشان را می دهیم که به اندازه میانگین ساعت تدریس یک فوق لیسانس آزاد است. بیمه آنها را هم باید کامل بپردازیم و برقرار کنیم که از سوی معاونت حقوقی پیگیری می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال تمام ردیف های بودجه به برنامه های شاخص پذیر بر اساس تحول بنیادین تقسیم شدند که برای اولین بار اتفاق افتاده اظهار کرد: بودجه سال آینده با کلیدواژه سندتحول بنیادین شاخص بندی شده و باید به آن برسیم. باید در برنامه اجرایی سندتحول هرجا نیاز به ترمیم دارد، آن را انجام دهیم.

فرهنگیان معترض خواسته صنفی دارند، آن را به حساب ایستادن مقابل نظام نگذارید 

 

وی درباره تجمعات اعتراضی اخیر معلمان نیز گفت: فرهنگیان خواسته صنفی دارند، دیده‌اند ترتیب اثر داده نشده و از این طریق نقدشان را مطرح کرده‌اند. این را به حساب ایستادن مقابل نظام نگذارید. ما برای اینکه نهادینه کنیم باید سازمانی درست کنیم و تشکل ها درون آن قرار بگیرند که این گفتمان را داشته باشیم که حرف و درد معلم شنیده شود. امشب هم جلسه حضوری و غیرحضوری داریم که مباحث مطرح خواهد شد.

نوری با بیان اینکه دو گروه را برای بیمه و درمان تعیین کردیم خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد ظرفیت برای بازگشت به بیمه طلایی و در زمانی که خودم مدیربودجه بودم وجود داشته باشد. امید است بحث بیمه را بتوانیم تا آخر ماه به نتیجه برسانیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: درباره وضعیت صندوق ذخیره هم باید گفت که هرچه از همه شاخص‌ها نگاه می‌کنم بانک سرمایه تقریبا آخر است که نشان دهنده نحوه مدیریت است؛ بر اساس اصول بانکداری نوین اداره نمی‌شود. در هیئت مدیره صندوق ذخیره از متخصصان استفاده خواهیم کرد.

رایزنی با وزیر شهرسازی برای اختصاص سهمیه «مسکن ملی» به دانشجو معلمان 

وی همچنین اعلام کرد که با آقای قاسمی، وزیر راه، مسکن و شهرسازی صحبت کردم و گفتند آمادگی اختصاص ۳۰۰ هزار سهمیه مسکن ملی را دارند که خواستم حتی گروه دانشجومعلمان هم در فهرست مشمولان قرار بگیرند. 

عذرخواهی؛ شرایط بودجه‌ای به گونه‌ای است که معوقات با تاخیر پرداخت می‌شود 

مکاتبه با رییس جمهور برای اجرای رتبه‌بندی 

نوری درباره روند پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت بازنشستگان گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت شده به جز مواردی که مشکل داشته مانند فوتی و اینها،اما مطالبات به کل استان ها پرداخت شده است. برخی حق‌التدریس‌ها هم پرداخت شده اما در مواردی عقب ماندگی وجود دارد؛ ضمن عذرخواهی شرایط بودجه‌ای به گونه ای است که با تاخیر پرداخت می‌شود با این حال در دولت جدی پیگیری کردیم. درباره اجرای رتبه‌بندی دو مکاتبه جدی با رئیس جمهور داشتم. اینها وظایف ماست و باید پیگیری کنیم تا انجام شود.

دریافت «شهریه» در مدارس هیات امنایی اجباری نباشد

ایجاد قرارگاهی برای ترمیم سندتحول

نوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر سازوکارهای توسعه مدارس هیئت امنایی گفت: باید دست خیر مردم همیشه در نظام تعلیم و تربیت باشد، خیرین مدرسه ساز به اندازه ما اما با کیفیت بهتر و برکت بیشتر در حال مدرسه سازی هستند و تاکنون ۱۱۳ هزار مدرسه ساخته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در آیین نامه مدارس هیئت امنایی آمده است که شهریه‌ای به اجبار برای فوق‌برنامه‌ها دریافت نشود، برای گسترش مدارس هیئت امنایی ابتدا باید این مدارس درست انتخاب شوند همچنین مردم کمک کنند، اما دریافت شهریه اجباری نباشد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاهی برای ترمیم سندتحول ایجاد می‌کنیم که اینکار را انجام خواهد داد گفت: وقتی برنامه اجرایی نوشته شود نیازهای ترمیم سند استخراج می‌شود. تا برنامه اجرایی در نیاید سند وارد فاز استقرار نمی‌شود. زحماتی کشیده شده است اما سند هنوز نقشه راه در فاز اجرایی ندارد.

در خصوص برگزاری حضوری امتحانات با توجه به ورود امیکرون تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم

در جلسه امروز هرچه اعلام کنند، انجام می‌دهیم 

نوری در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت بازگشایی مدارس و برگزاری حضوری امتحانات با توجه به ورود ویروس امیکرون گفت: تا جایی که اطلاع دارم امیکرون کشندگی کم ولی انتشار سریع دارد. ما نهاد تعلیم و تربیت هستیم. نهاد تخصصی این امر وزارت بهداشت است و حرف ستاد ملی کرونا برای ما حجت است. امروز جلسه ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و هرچه اعلام کند همان را انجام می‌دهیم.

صحبت با مراجع ذی‌ربط در خصوص وضعیت معلمان بازداشتی

لزوم انتصاب مشاوری به عنوان "رابط" در جهت بهبود تعاملات 

وی درباره اقدام برای معلمان بازداشتی نیز گفت: ما حامی معلم هستیم، حالا معلمی رفته اعتراض کرده است، بنده با مراجع ذیربط تماس می‌گیرم و در این باره صحبت می‌کنم. اما همانطور که گفته شد باید سازوکار مناسبی برای کنش های صنفی وجود داشته باشد. حتما رابط یا مشاور تشکل ها را برای بهبود تعاملات منصوب می کنیم.

 

 
حجم ویدیو: 2.07M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03
منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      درمدرسه بهداشت رعایت نمی‌شود..امتحانات رامجازی کنید

    • ناشناس ارسالی در

      امتحان کلاس نهم رو مجازی کنید

    • نرگس ارسالی در

      لطفا پایه نهم رو حضوری گنید

      • ناشناس ارسالی در

        حضوری نهم

    • ناشناس ارسالی در

      من کرونا گرفتم بعد به مدیر گفتم . مدیر گفت به من ربطی نداره نمیشه ک همه ی بچه ها برن امتحان حضوری بدن بعد شما ندید. بعد من حتی گواهی پزشکی هم دادم ولی اصلا قبول نکرد. مگ تلوزیون اعلام نکرد کسانی که عذر موجه هستند امتحان مجازی باید بدن؟ پس چرا اینا میخوام ازم بگیرن؟؟🤨😒
      خدا لعنتتون کنه🤨😐

      • لعنت به درس ارسالی در

        من هم اینطوری کردن امیکرون بگیریم ولمون
        می کنن بیشورا

      • لعنت به درس ارسالی در

        من ۲ تا امتحان حضوری دادم صفر بگیرم

        جر میدم 😡😡😡

    • محمد ارسالی در

      امتحان ها رو آنلاین کنید اگه یکی بره خدایی نکرده کرونا بگیره بعد تکلیف چیه معلومه امتحانات حضوری بشه همه میفتن

    • ناشناس ارسالی در

      لطفاً مدارس رو مجازی کنید

    • ناشناس ارسالی در

      باید تعطیل کنن که وضعیت قرمز نشه نه که قرمز بشه دوباره کلی آدم بمیره خدایا پناه بر تو با این مسئولین فهیم

    • ناشناس ارسالی در

      با جون بچه ها بازی نکنید کرونا شوخی بردار نیست و بچه نمیتونن. پروتکل. را رعایت کنند در مدرسه

    • .... ارسالی در

      سلام. من کلاس نهم هستم. استان همدان شهرستان ملایر. چرا ما باید امتحاناتمون حضوری باشه وقتی مجازی درس خوندیم. ما از ۶ آذر تا الان مدرسه رفتیم. اگه حساب کنی توی این ماه ما فقط یک هفته کامل به مدرسه رفتیم. آخه توی این یه هفته چه چیزی می‌تونیم یاد بگیریم. حالا الان دی ماه رو مجازی امتحان بگیرید چون حضوری کم رفتیم. خرداد رو حضوری بگیرید. خواهش میکنم یه ذره به فکر ما هم باشید. خدا بگم چی کارتون کنه که مجازی درس خوندیم حضوری امتحان بدیم

    • ناشناس ارسالی در

      میلیون ها ادم دارن میگن مجازی کنید با کی دارین لج میکنین؟! اینقد سخته براتون!؟
      ۲ سال مجازی بودیم حتی تو دورانی که‌ اوکی شده بود کرونا حالا که اومیکرون اومده امتحان شناس شدین

    • ناشناس ارسالی در

      منظورتون از شرایط قرمز کرونایی اینه که حتما باید 200تا دانش آموز کرونا بگیرین و بیشتر خانواده ها عزادار بشن تا شما امتحان ها رو به صورت مجازی بگیرید
      نه _ به _ امتحانات حضوری

    • ناشناس ارسالی در

      دختر من دهم هست و امروز اولین امتحانش بود. پروتکل ها اصلا در مدارس رعایت نمیشه لطفا امتحانات رو غیر حضوری کنید

    • ناشناس ارسالی در

      تلیت بامیه

    • دهم ارسالی در

      بابا‌توروخدا‌مجازی‌کنید‌‌سخته‌به خدا‌درسا‌‌مجازی‌درس‌دادن‌حضوری‌
      امتحان‌بگیرن‌‌مگه‌عادلانست؟‌
      الان‌برم‌حضوری بدم‌صفر‌میشم‌
      یکم‌انصاف‌داشته‌باشین‌
      مگه‌ما‌آدم‌نیستیم‌

    • ناشناس ارسالی در

      اصلاً رعایت نمیکنن تورو جون مرده هاتون مجازی کنید فردا امتحانه داریم

    • ناشناس ارسالی در

      بابااامدرسع رعایت نمیکنه بهداشت و وقتی ک مااومیکرون گرفتیم مدرسع هاروتعطیل میکنین

    • لاله ارسالی در

      من امروز فاجعه دیدم تو مدرسه همه کر‌ونا می گیرن

    • ناشناس ارسالی در

      بنظرم نظر ما برای هیچکی مهم نیست خودمونو اذیت نکنیم اینا حرف خودشونو میزنن😑😑

      • ناشناس ارسالی در

        کرونا بگیریم آروم میگیگیگیرید؟؟؟؟🥵🤬🤬🤬🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬🤬😡🤬😡🤬😡🤬

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من مهیار بلوچی هستم از سیستان و بلوچستان تو استان ما با این امکانات کم ونداشتن بیمارستان هایی که حتی امکانات کافی نداره مردم همینطوری دارن میمیرن عین خیالتون نیست چه برسه به مدارس که هیچ امکاناتی نداره واقعا خاک تو سرتون با این تصمیماتتون 😒من الان نهم چجوری برم امتحان بدم واقعا میترسم

    • ناشناس ارسالی در

      🥺

    • احمد ارسالی در

      معلماتون خیلی درست درس دادندکه میخوایدامتحان حضوری بگیریدبعدمدام حقوق معلمهاروزیادمیکنید یک مشت فیلم چرت وپرت ازخودشون میفرستن توگروه ووالسلام

    • ناشناس ارسالی در

      توروخدا بکنید مجازی شما قصد کشتن دانش آموزان را دارید با رفتن به مدرسه والله مدرسه ی ما با وجود 300دانش آموز توی مدرسه دریک روز امتحان بد است مریض می شویم ما را درک کنید والله سخته بچه کوچک تو خونه داریم مریض میشن خواهشا مجازی کنید لطفا🙏

    • فاطمه ارسالی در

      خواهش میکنم امتحانات رو مثل قبل غیر حضوری کنید آخه هنوز بعضی ها واکسن نزدن تو رو خدا جون بچه ها مهمه یا مدرسه؟؟از شما میزان گرامی و رئیس آموزش و پرورش درخواست می کنم که مدارس رو تعطیل کنید تا وضعیت بهتر بشه

    • حمید ارسالی در

      آخه این چه وضعیه چرا امتحانات حضوری کردید؟؟به خدا بچه ها مریض شدن مدارس رو تعطیل کنید امیکرون خیلی خطرناک تره

      • ناشناس ارسالی در

        من امیکرون گرفتم و مجبورم کردن که فردا برای امتحان مدرسه برم

    • ناشناس ارسالی در

      در مدرسه ها اصلا رعایت نمیشه معلم ها ماسک نمیزنن و سرفه میکنن تو کلاس تر خدا مجازی کنید

    • ی دانش آموز بدبخت ارسالی در

      دوستان عزیز ناراحت نباشید
      اموزش پرورش قول داده اکه مردیم پول کفن و دفن مون رو بدع

      • ناشناس ارسالی در

        سم

      • .... ارسالی در

        خسته نباشه
        خیلی کار بزرگی میکنه خرج کفن دفنمونو میده
        خسته میشه یه وقت

        الان ما هر کاری کنیم اینا حرف خودشونو میزنن
        هیچی هم عوض نمیشه مثل پارسال

    • ناشناس ارسالی در

      اینا فقط کیسه خودشون پره میکنن و ما براشون مهم نیستیم ، پس الکی خودتون خسته نکنید

    • محمد جواد بابایی ارسالی در

      امتحانات رو آنلاین کنید ما کلا آنلاین خوندیم نکنید این کار رو خودتون خبر دارید پشت این کارتون چقدر فوش نفرین هست! میدونید نکنید این کار رو

      # نه_به_امتحان_خضوری

    • ناشناس ارسالی در

      آخه این چه وضعیه من خودم کلاس هشتم هستم و امتحان ریاضی رفتم امروز بعد از دوسال دادم و تک شدم آخه این انصافه مگه شما احساس دارید به خدا اگر داشتید این همه اذیت نمی کردید آخه کلاس آنلاین امتحان حضوری مگه میشه😐من در ریاضی ضربه کامل دیدم که تک شدم ولی در ریاضی فول بودم آخه مسلمانان کمی انصاف به خرج بدید طوریتون نمیشه

    • ناشناس ارسالی در

      مجازی باید بشه مگه دوره اول و دوم جونشون را از سر راه اوردن که شماها باجونشون بازی میکنید اگه کرونا بگیرن شما جواب میدید

    • محدثه ارسالی در

      لطفا مجازی کنید امتحانات رو نمیشه که جونمون رو بخاطر نمره به خطر بندازیم

    • آرمیتا ارسالی در

      تروخدا امتحان های پایه هشتم رو مجازی کنید . مجازی آموزش میدن حضوری امتحان میگیرن 😐🙄

    • آرمیتا ارسالی در

      ترو خدا امتحان های پایه هشتم رو مجازی کنید . درس رو مجازی میدن امتحان حضوری میگیرن 😐🙄

    • ناشناس ارسالی در

      داداش کوتاه بیا من رفتم امتحان زبان دادم شدم ۸در صورتی که هنوز نه معلمی دیدم نه درس داده نه هیچی در صورتی که دهم شدم ۱۹

    • ناشناس ارسالی در

      مردن مردم براشون خیلی عادی شده به این خاطر براشون مهم نیست

    • ... ارسالی در

      مدرسه باغین افتضاحه همه کنار هم معلم ها هم که ماسک نمیزنن و مدیرها انگا نه انگار که کرونا هست به بچه ها فحش میدن هرچی که بخوان بهمون میگن
      واقعان براشون متاسفم لطفا جون هرکی دوست دارین امتحان هارو مجازی کنین حتا سرماخورده باشیم باید بریم. مدرسه بچه ها سرما میخورن میان مدرسه اصلا رعایت نمیکنن دبیرستانی ها کنار هم ت بغل هم نشسته اندد تو رو خدا به فکری به حال ما کنید
      باید حتما کرونا بگیریم تا مدرسه ها ببندید اموزش پرورش تروخدا ی کم مدرسه باغین دخترانه رهنمایی تذکر بدین و حتما اجباری که نیست
      چندتا از مدرسه ها باغین ی روز دو روز درمیون میرن مدرسه ولی مدرسه رهنماری هرکاری دوست دارن میکن فحش میدن به پدر و. مادرهامونو. بی احترامی میکنن و... ماسک نمیزنن و..
      تورو. خدا پیگیری کنید 😔😔

    • ناشناس ارسالی در

      جان هرکیو دوس دارین مجازی کنین
      نمره مهمتره یا سلامتی دانش اموزان
      اگه یکی کرونا بگیره بمیره پای کی هستش

    • ناشناس ارسالی در

      تورو جون هرکیو دوس دارین توروخدا امتحان های پایه هشتم رو مجازی کنید . مجازی آموزش میدن حضوری امتحان میگیرین
      والاه ماهم بدبختیم
      یکی به دادمون برسه😭😭

    • Amir ارسالی در

      از نظر من مشکلی نیست با حضوری شدن ولی لااقل امتحان رو آسون بگیرید چون واقعاً نمیشه انتظاری زیادی از ما داشت ما با این نحوه تدریس معلم ها چیزی نمیفهمیممم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه