ارسال به دیگران پرینت

میثم شکری ساز کتاب توهم باهوشی را منتشر کرد

توهم باهوشی! چطور ممکن است دچار این توهم شویم؟ آیا شما هم دچار این توهم هستید؟ یا شاید افرادی را با این ویژگی دیده باشید. اما دکتر میثم شکری ساز کتاب توهم باهوشی را برای همه ما با هر طرز فکر و هر سطح از علم و دانش، ترجمه کرده است. حتی شمایی که خود را باهوش می دانید.

میثم شکری ساز کتاب توهم باهوشی را منتشر کرد

در این کتاب پرده از رازهایی برداشته می شود که متعجب خواهید شد. در ادامه به معرفی کتاب توهم باهوشی با ترجمه دکتر میثم شکری ساز خواهیم پرداخت...

چرا دچار توهم باهوشی می شویم؟

چرا برخی از افراد، زمانی که شما از هر دری صحبت می کنید، سعی می کنند نظرهای کارشناسانه بدهند؟ آیا واقعا در تمامی زمینه ها اطلاعات کافی دارند؟ قطعا خیر! اما متاسفانه هستند افرادی که خیال می کنند، علم شان در آن حدی هست که درباره مباحث مختلف، نظر بدهند. با خواندن کتاب توهم باهوشی، درمی یابید که چه توهماتی داشتید و خودتان خبر نداشتید! درواقع با مطالعه این کتاب می فهمید که دانش تان درباره بسیاری از موضوعات، ناچیز است. البته نگران نباشید، بعد از روشن شدن توهمات باهوشی تان، راهکارهایی را خواهید خواند که شما را از این مخمصه نجات می دهد.

دلیلی که ما احساس توهم باهوشی می کنیم، این است که معمولا عادت داریم در مقابل درک موضوعات منطقی مقاوت می کنیم. از سوی دیگر انسان ها در خیال پردازی و رویا پردازی هم استاد هستند. همین موضوع باعث می شود، حقایق را کمرنگ ببینند و تا می توانند به رویاهای شان شاخ و برگ دهند. آنقدر که حتی خودشان خیالات خود را باور می کنند. اگر می خواهید از این توهمات آگاه شوید و به دنبال راهی برای فرار از آن هستید، توصیه می کنیم کتاب توهم باهوشی میثم شکری ساز را حتما بخوانید.

درباره دکتر میثم شکری ساز، مترجم کتاب توهم باهوشی بیشتر بدانید

دکتر میثم شکری ساز، مترجم کتاب توهم باهوشی، با یدی طولا در آموزش و کارآفرینی، با انتخاب این کتاب گامی بلند در راستای آگاهی جوانان جامعه برداشت. البته که کتاب های دیگری از ایشان تالیف و ترجمه شده است. درواقع میثم شکری ساز کتاب و کتابخوانی را جزء اولویت های اول خود قرار داده. در خصوص کتاب توهم باهوشی نیز، از آنجایی که میثم شکری ساز در حوزه کاری خود با جوانان زیادی در ارتباط است و بارها و بارها شاهد این سبک از توهمات بوده، با مطالعه این کتاب، خیلی سریع به فکر ترجمه آن افتاد. چرا که بخشی از دست یابی های ایشان به موفقیت های بزرگ نیز، مرهون رهایی از همین توهمات بوده است.

 

 

تصور کنید، ما چقدر راحت در طول روز بسیاری از جزئیات ریز و درشت را فراموش می کنیم. یا چقدر راحت از کنار مسائل مربوط به سلامتی مان ساده رد می شویم و به بیماری هایی دچار می شویم که اگر کمی درایت داشته باشیم، می توانیم از آن ها دوری کنیم. تا زمانی که این سبک از ناآگاهی ها در ما حل نشود، نمی توانید امیدوار باشید به اهداف بزرگ تان دست پیدا کنید.

میثم شکری ساز مترجم کتاب توهم باهوشی، مسیر طولانی را تا به امروز طی کرده است و از پس موانع زیادی بر آمده. تا جایی که امروز به عنوان مدیر عامل هولدینگ بزرگ پارس پندار نهاد، شناخته می شود و مفتخر است که فرصت اشتغال برای بیش از 200 جوان ایرانی پویا و با استعداد فراهم کرده است. رزومه دکتر میثم شکری ساز، آنقدر درخشان است که با خیال راحت می توانید به قلم او در ترجمه این کتاب ارزشمند اعتماد کنید. اما در این کتاب چه خبر است؟

در کتاب توهم باهوشی چه می خوانید؟

در کتاب توهم باهوشی، ابتدا مروری بر هوش و ذکاوت انسان خواهیم داشت. از انسان های نخستین گرفته تا پیشرفت هایی که بشر در سال های اخیر داشته است. تصور کنید انسان ها در سال های اولیه آفرین شان روی زمین چطور به تکامل امروزی رسیدند؟ از روشن کردن آتش گرفته تا فرستادن ماهواره ها به فضا! همین ها دلایل کافی هستند تا باورمان شود ما انسان ها چه موجودات باهوشی هستیم.

اما محال است که هیچ کدام از ما دچار اشتباه و فراموشی و یا حتی خرابکاری نشده باشیم. از مسائل ساده گرفته تا بزرگ تر. چندبار برای تان پیش آمده از منزل بیرون بروید و یادتان بیاید تلفن همراه یا سوئیچ اتوموبیل تان را جا گذاشته اید؟ چند بار تاحالا با وجود اینکه می دانید، سیگار کشیدن چه آسیب های جسمی برای تان به همراه دارد، باز هم سیگار کشیدید؟ مگر غیر از این است که این موارد نشات گرفته از توهم باهوشی ماست؟ مایی که فکر می کنیم می دانیم داریم چکار می کنیم!

در صورتی مدام به این طرز فکر های خود، پایبند باشیم رشد نخواهیم کرد. پس اگر به دنبال یک تغییر اساسی در افکار و به دنبال آن تغییر زندگی تان هستید، مطالعه کتاب توهم باهوشی از میثم شکری ساز را در برنامه خود قرار دهید. دیگر زمان آن رسیده است که هوش خود را از زاویه ای دیگر بسنجید...

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه