ارسال به دیگران پرینت

گل گهر درباره محرومیت منشا بیانیه داد| بیانیه جالب گل گهر درباره حرکت غیراختلاقی منشا

گل گهر درباره محرومیت منشا بیانیه داد. بیانیه جالب گل گهر درباره حرکت غیراختلاقی منشا منتشر شده است. گل گهر سیرجان در بیانیه ای ادعا کرده است که خودمان هم می خواستیم با این حرکت برخورد کنیم.

گل گهر درباره محرومیت منشا بیانیه داد| بیانیه جالب گل گهر درباره حرکت غیراختلاقی منشا

گل گهر درباره محرومیت منشا بیانیه داد. بیانیه جالب گل گهر درباره حرکت غیراختلاقی منشا منتشر شده است. گل گهر سیرجان در بیانیه ای ادعا کرده است که خودمان هم می خواستیم با این حرکت برخورد کنیم. 

گل‌گهر سیرجان نسبت به محرومیت منشا واکنش نشان داد.

گادوین منشا با رای کمیته انضباطی به دلیل خوشحالی بعد از گل نامتعارف در بازی با نساجی مازندران از همراهی این تیم در بازی با پرسپولیس محروم شد.

حالا گل گهر در نخستین واکنش خود نسبت به خوشحالی جنجالی مهاجم خود ‌محرومیت وی بیانیه ای را منتشر کرد

در این بیانیه آمده است:

به نام خدا

قبل از هر سخنی باید اشاره کنیم این اولین واکنش باشگاه گل‌گهر به اتفاقی است که برای گادوین منشا در بازی با نساجی افتاد.

"قطعا و صریحا اعلام می‌کنیم که اگر کمیته محترم اخلاق هم به این اتفاق ورود نمی‌کرد ارکان باشگاه گل‌گهر با این حرکت برخورد می‌کردند و قصد این کار را هم داشتند که حداقل ان عذرخواهی از جامعه ورزش و ۱۰ درصد جریمه قطعی؛" اما نکته عجیب در این ماجرا ذوق زدگی پیج های هواداری برای بهره برداری به نفع یک تیم و البته سرعت عمل کمیته اخلاق است. واقعیتی وجود دارد که در رابطه با موارد مشابه سکوت رسانه‌ای و چشم پوشی قضایی در میان بوده است و این اتفاق از عدالت به دور است و حس تبعیض را در هواداران فوتبال به وجود خواهد آورد که ثمره آن چند دستگی کنونی در فوتبال است که جای لذت را گرفته است. اگر قرار است عدالت با قدرت سخت عمل کند باید برای همه تیم‌ها اینگونه باشد. موارد بسیاری هستند که حرف ما را در مورد این رفتار دوگانه ثابت می‌کنند.

عدالت تنها چیزی است که برای همه خوش آیند است و گمان تک قطبی سازی فوتبال ایران توسط جریانی را از بین خواهد برد.

باز هم خاطر نشان می‌کنیم حرکت گادوین منشا با اینکه اهانت به هیچکدام از ارکان مسابقه و هواداری نبوده و صرفا یک رفتار هیجانی بوده محکوم می‌کنیم و در همین راستا ١٠ درصد از قرارداد او کسر کردیم و از جامعه ورزش عذرخواهی میکنیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه