ارسال به دیگران پرینت

اعتراض امام جمعه شیروان به هدیه ۸۰ میلیون تومانی معاون وزیر راه به دو دختر بچه

به دنبال اعتراض امام جمعه شیروان به هدیه ۸۰ میلیون تومانی معاون وزیر راه و شهرسازی به دو دختر بچه که به استقبال او آمده بودند، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

اعتراض امام جمعه شیروان به هدیه ۸۰ میلیون تومانی معاون وزیر راه به دو دختر بچه

به دنبال اعتراض امام جمعه شیروان به هدیه ۸۰ میلیون تومانی معاون وزیر راه و شهرسازی به دو دختر بچه که به استقبال او آمده بودند، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

پس از آنکه امام جمعه شیروان به فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی اعتراض کرد و گفت که او در سفر به شیروان خراسان شمالی نسبت به ناهار مرغ و ماست انتقاد کرده و به دو دختر که به استقبال او آمده بودند ۸۰ میلیون تومان جایزه داده است، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در پیامی توئیتری از دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص تذکر امام جمعه شهرستان شیروان خبر داد.

علی جعفری، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: "حسب دستور وزیر محترم راه و شهرسازی، تذکر صحیح امام جمعه محترم شیروان در حال پیگیری است. یقینا انجام چنین خطایی که باعث بدبینی مردم و سرخوردگی جریان انقلابی نسبت به دولت مردمی است، قابل گذشت نخواهد بود."

بنا بر این گزارش حجت الاسلام حسین تکمیلی، روز گذشته در مراسمی با حضور فرزاد نجات‌نیا خطاب به او گفت که نسبت به ناهار مرغ و ماست مزاح کردید که ما آن را به عنوان شوخی برداشت کردیم اما از هدیه به دو دختر که به استقبال شما آمده بودند مبنی بر سفر کربلا همراه با خانواده که حدود ۸۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت ناراحت شدم. منبع این پول از کجا تامین شده است؟ اگر از جیب شخصی است ما برایتان کف می‌زنیم و تشکر می‌کنیم اما اگر دولتی است این حق را نداریم.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      دوره اینکارها گذشته البته بعضی از مسئولین پلو مرغ را بر نمی تابند عادت کرده اند به بره بریان شکم پر کبک آهو و.....

    • ناشناس ارسالی در

      بابا اینقدر از این بذل و بخشش ها میشه که ما نمی‌فهمیم، مثلا در قالب کمک به بهزیستی، کمیته امداد، افراد نیازمند که انجام می‌شود اول خودشون را می‌بینند بعد فکر بدبخت و بیچاره هستند. کنترل بیشتری روی فرمانداری و بخشداری انجام شود. اگه قانون به معنی واقعی اجرا شود خیلی عالیه، اتباع شاهین شهر باج می‌دهند که از سمت ارگان‌های مربوطه هواداری شوند.لطفا تحقیق و راستی آزمایی واقعی شود، البته این حرف اتباع هست

    • حسن ارسالی در

      اینم از وزیر دولت اقتدار . به نظرم این مسیول باید عزل بشه از قبر پدرش ک نیاورده مال بیت الماله راس میگه از جیب خودش بده

    • حسین ارسالی در

      ما که موسسه خیریه داریم ندیدیم مسئولی کمک کنه هیچ بلکه از درآمد ناچیز موسسه مالیات میگیرند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه