ارسال به دیگران پرینت

حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان کشوری

بازنشستگان بخوانند | تصمیم جدید و مهم دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

بازنشستگان همچنان منتظر پرداخت ۲۵ درصد معوقه متناسب‌سازی خود از سال ۱۴۰۰ هستند و امیدواریم با درایت و مدیریت سازمان این خواسته به حق بازنشستگان محقق شود.

بازنشستگان بخوانند | تصمیم جدید و مهم دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

معوقات حقوق بازنشستگان واریز شد؟ در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود؛ به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری  افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید. ​

دبیرکل خانه کارگر گفت: بازنشستگان همچنان منتظر پرداخت ۲۵ درصد معوقه متناسب‌سازی خود از سال ۱۴۰۰ هستند و امیدواریم با درایت و مدیریت سازمان این خواسته به حق بازنشستگان محقق شود.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در بخش دیگری از سخنان خود به مباحث مهم سازمان پرداخت. وی با یادآوری این موضوع که ضریب پشتیبانی رو به کاهش است و این مسئله باعث کسری بودجه سازمان می‌شود، عنوان کرد: ادامه این روند قطعا به نفع سازمان نیست و باید تدابیر درستی در این خصوص اندیشیده شود.

صادقی در ادامه با پرداختن به مساله درمان، گفت: یکی از مشکلات جدی بازنشستگان همین بیمه‌های تکمیلی درمان است. گاهی بیمه‌گر به تعهدات خود عمل نمی‌کند و پیامدهای منفی آن متوجه بازنشستگان می‌شود.

وی بیان کرد: ما از ابتدا هم با این نوع بیمه مشکل داشتیم و معتقد بودیم که قانون الزام به درستی باید اجرا شود. به عبارت دیگر سازمان تأمین اجتماعی باید به گونه‌ای عمل کند که بازنشستگان دیگر نیازی به بیمه مکمل نداشته باشند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اتحادیه همواره و در همه دولت‌ها به دنبال مطالبات بازنشستگان و بیمه شدگان بوده و برای این اتحادیه فرقی نمی‌کند چه کسی بر مسند مدیریت سازمان باشد. در هر برهه‌ای که مدیریت تأمین اجتماعی به خواسته‌ی به حقِ بازنشستگان توجه کرده است، ما با او همسو شدیم و اگر اینگونه نبوده، ما مقابلش ایستادیم.

در این جلسه همچنین میرهاشم موسوی ضمن تشکر از پیگیری‌های جدی و به حق اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در خصوص مطالبات بازنشستگان به بیان مسائل و مشکلات سازمان تأمین اجتماعی پرداخت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: سال قبل که این مسئولیت را قبول کردم در جواب خبرنگاری که پرسید مهمترین اولویت شما چیست، پاسخ دادم که اولویت اول من پرداختنِ به موقع به حقوق بازنشستگان و اولویت دوم توجه به درمان بیمه شدگان است.

وی متذکر شد: تقریبا تلاش کردم در این مدت به تعهدات خود عمل کنم. اولین اقداماتی که در سازمان صورت گرفت قطع وابستگی به سیستم بانکی و استقراض از بانک برای پرداخت هزینه‌ها بود که به لطف خدا حداکثر توان خود را معطوف به این موضوع داشتیم.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی خبر داد که هزینه خدمات درمانی بازنشستگان بالای ۶۵ سال تامین اجتماعی به صفر رسیده است.

شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: هزینه بستری بیمه‌شدگان ۶۵ سال به بالای سازمان تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی صفر شد. پ‍یش از این فقط در بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی چنین خدماتی ارائه می‌شد.

غفاری افزود: همچنین در شهرهایی که تامین اجتماعی بیمارستان ملکی نداشته است این امکان فراهم شده است که بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به مراکز دولتی و دانشگاهی خدمات بستری را کاملا رایگان و بدون پرداخت فرانشیز ۱۰درصد دریافت کنند.

حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره واریز حقوق بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر با احکام جدید گفته است: «بر اساس قولی که قبلاً داده بودیم و برنامه‌ریزی که برای نرم افزار و پیاده سازی احکام انجام شده بود و احکام را هم بارگذاری کرده بودیم، از روز یکشنبه طبق روال هرماه که پرداخت حقوق‌ها از بیستم آغاز می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد، حقوق‌ها بر اساس احکام جدید و اصلاح شده، واریز می‌شود.»

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: از امروز حقوق‌ها با اصلاح احکام و افزایش ۳۸ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان پرداخت می‌شود. وی در پاسخ به اینکه حداقل و حداکثر دریافتی به چقدر می‌رسد؟ گفت: متفاوت است و از یک تا برابر حداقل دستمزد است که تناسب با همان افزایش اتفاق افتاده است.

موسوی درباره زمان واریز معوقات نیز گفت: «در حال برنامه ریزی هستیم، نشست‌هایی نیز با کانون بازنشستگان داشته‌ایم تا سازوکار پرداخت معوقات مشخص شود. به نظر می‌رسد دولت بعد از کش و قوس‌های فراوان قبول کرده است که مستمری بازنشستگان را به اندازه مصوبه شورای عالی کار افزایش دهد، اما نکته مهم معوقاتی است که بازنشستگان در حال حاضر از سازمان تامین اجتماعی طلب دارند، با توجه به اظهاران رئیس سازمان تامین اجتماعی، تا پایان سال مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.»

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری

اسکندری با بیان اینکه «۹ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان برای صندوق بازنشستگی کشوری در نظر گرفته شده، اما همچنان نحوه تخصیص و توزیع آن مشخص نشده است» گفت: ما به دنبال اجرای قانون و همچنین اصلاح قوانین در خصوص نوع پرداخت به بازنشستگان هستیم؛ در خصوص همسان سازی و ۹هزار میلیارد تومان اعلام شده همچنان فرمول یا روشی برای اجرا به صندوق اعلام نشده است.

او افزود: برای صندوق در واقع ۹ هزار میلیارد تومان سهام در نظر گرفته شده است که این خود تبدیل به یک مسئله شده، چراکه نقد کردن این حجم از سهام توسط خود صندوق یک کار بسیار سخت و پیچیده است. راه درست این است که به جای سهام، پول نقد به صندوق داده شود تا بتوانیم به بازنششستگان پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه «قرار بوده تا حقوق پرداختی به بازنشستگان و حقوق‌های آنها معادل ۹۰ درصد از حقوق کارکنان همسان در گروه‌های خود باشد»، گفت: در خصوص متناسب سازی هنوز سازمان برنامه و بودجه فومول و روشی به ما ابلاغ نکرده است.

اسکندری در پاسخ به این سوال که چرا احکام مربوط به بازنشستگان حوزه بهداشت و درمان اجرا نمی‌شود، گفت: در دولت قبل قرار شد که احکام این افراد صادر شود، اما یک ریال در خصوص تامین اعتبار و منابع آن انجام نشد و آنچه اعلام شده بود دروغ بود و سازمان برنامه و بودجه در دولت سیزدهم هم در این خصوص تأمین مالی نکرد و ما همچنان در انتظار تامین اعتبار هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر، دنبال تامین اعتبار و بار مالی این موضوع در خصوص کارکنان بهداشت و درمان نیز هستیم و این امر هم در سطح دولت مطرح شده و منابعی که در ۱۵ تیر سال ۱۴۰۰ تعیین شده بود، هنوز پرداخت نشده و در بودجه سال ۱۴۰۱ هم این موضوع دیده نشده است.

منبع : wikigardi
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اینهمه آسمان ریسمان یافتید برای هیچ؟چه خبر؟

    • ناشناس ارسالی در

      سلام دم ازهمسان سازی عدالت درپرداختها نزنیدشاشیدم توشکل هرحرامزاده ایی که دم ازهمسان سازی بزنه تواین مملکت گوهرکسی ضعیف وبدبخت باشدبایدسربزاره بمیره عدالت توجمهوری اسلامی توسطل آشغال هم پیدانمیشه گورپدرتمام مسئولین تتمین اجتماعی همه سران مملکت بکنند

    • حمید ارسالی در

      تا موقعی که اسکندری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری هست بازنشستگان هیچ خیری نخواهند دید

      • ناشناس ارسالی در

        مردمو سرکار گذاشتین کجا این همه وعده وعید چی شد افزایش حقوق به زور حقوق عادی را هم پرداخت کردن

    • ناشناس ارسالی در

      همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته باید برای ما که در این سال بازنشست شده ایم اجرا شود چرا که ما با حقوق های پایین دو سال قبل بازنشست شده ایم لطفا بررسی و پیگیری بفرمایید
      بازنشستگان سال ۱۴۰۰بسبار متضرر شدند

    • ناشناس ارسالی در

      توروخدابفکربازنشستگان‌ کشوری‌ باشیدمن‌ خونه‌ ندارم کلی‌ پول‌ پیش‌ خونه‌ هرسال‌ بدم‌ باحقوق‌ کم‌ گرانی چطوری‌میشه‌ پول‌ پیش‌ جم‌ کرد‌؟وامم‌ بگیرم مگه‌ مفته‌ چندبرابربایدقسط بدم‌ خیلی‌ حقوقم‌ زیاده‌ پول‌ قسطم بدم!ازکجا؟؟!؟فقط‌ بفکربازنشستگانم‌ باشید‌

    • ناشناس ارسالی در

      ریدم به اون حقوقی که به کارگران بازنشسته که اسم گذاشتین حداقل بگیر آخه بیشرفهایه بی دین منم 30 سال بیمه ریختم اونی که میگین سایر سطوح اونم چرا حقوق بازنشستگان سایر سطوح 15 میلیون مال کارگران بازنشسته 6 میلیون الان 6 میلیون 10 روز هم با این گرانی دوام نداره کدوم بیشرف کسکشی این حقوق کارگران را تعیین کرده الان حقوق کارگران باید از 15 میلیون بیشتر باشه خر خودتان هستید و جد و ابادتان...این حقوقی که به کارگران بازنشسته میدین مال 5 سال پیش هست.بی عدالتی تا کی

    • ناشناس ارسالی در

      کدوم کسکس بی ناموس حقوق کارگران را تعیین می‌کنه چرا کسی نیست از حقوق کارگران دفاع کنه آیا با این گرانی 6 میلیون چه کسی می‌تونه زندگی بکنه بیشرفهایه بی ناموس بی پدر و مادراااا همتون دزدین.

      • ناشناس ارسالی در

        عزیز اگر هم میخواهی فحش بدی
        به کسانی فحش بده که در سال ۵۷هم خودشان را بدبخت کردن ونسل های بعدرا.در سال۵۷حقوق یک کارگر ساده متعاهل هزار هفتصد تومان بود که با ان سه عدد سکه طلا ویک نیم سکه میتوانست بخرد.

    • ناشناس ارسالی در

      زیر 15 میلیون زیر فقره حقوق بازنشستگان کارگری کارگران 6 میلیون کدام کسکش بی خانواده حقوق کارگران بازنشسته را تعیین می‌کنه بی ناموس کسکش.

    • ناشناس ارسالی در

      میر هاشم موسوی حق کارگران بازنشسته که خودتان اسم گذاشتین حداقل بگیر خوردن افتخار نداره هر کسکشی این حقوق را تعیین کرده بیاد خودش یک ماه با 6 میلیون زندگی بکنه بعد حقوق بازنشستگان کارگری را تعیین بکنه.....الان حقوق بازنشستگان کارگری باید 15 میلیون باشه این پولها تو این وسط کی میخوره کجا میره همتون دزدین.

    • صفر اسپرورینی ارسالی در

      سلام حقوق من اثلا اضاف نشده این چه هم سانسازی خدایی من خیلی کم میگیرم حق من این نیست

    • محمد ارسالی در

      خدا شکر وخدا از شما تشکر خاص پرستش میکنم ابروی این دولت مردان ریختی حق ما بیچارها را کرفتی خدا را شکر کهرهبر پر خفا گوش زیر دستانش کشیده وانها را ادم کرد و از‌خیت کردن نجات داد

    • مهرانگیز فدعمی ارسالی در

      لطفا. 38%و ۵۱۵ تومن را هرچه. سریعتر به پرسنل بازنشسته کشوری،،هم. بدهید تا مدیون. ما. نباشید عادل. و با انصاف. باشید جناب. اسکندری. اگر قادر نیستی از حقوق. ما دفاع. کنید. لطفا. کنار بروید. تا افرادی مثل کسانیکه. برای. بازنشستگان تامین. اجتماعی. تونستن. برای انان تلاش. کنن و موفق هم. شدن. بیایین. و کار کنند

      • ناشناس ارسالی در

        کسی برای تامین اجتماعی تلاش نگردبجزدشمنی!! خودبازنشستگان توی این گرمای ۵۰درجه خوزستان همه شهرها هرروزتوی خیابان شعاردادیم وفقط تهرانیاوگرجیای بی وجودنیامدن ولی سایرشهرهاهرروزاعتراض کردند!! تابچه گریه نکندمادرشیرنمیدهد!! شماتهرانیااز زیرگولراگرهم بیائیدبیرون ازخودروپیاده نمیشویدوهرچه بدبختی کشبدن این ملت مقصرشماهستید.

    • بازنشسته.کشوری ارسالی در

      مانمیدانیم دشمنی اقای میرکاظمی.بابازنشسگان کشوری ولشکری کی تمام میشود چونکه.اعزایش 38.درصدی بحساب تامین.اجتماعی واریزشده ولی کشوری ولشکری انگار نه انگار اخه.ماباید درد دلمان به کی.بگیم فعلا دولت همش. میگه تامین اجتماعی ترا.خدا.شفاف حرف بزنید

      • ناشناس ارسالی در

        نترس برای ما زیاد نشد فقط زر زدن من با ۳ فرزند و۳۳ سال کار ۴۹۰۰ میگرفتم حالا همان را رختن

    • ناشناس ارسالی در

      فکر تون نمیرسه ک با این حقوق کم کشوری ولشمری و این تورم نمیشه زندگی کرد تا دیر نشده خدا صبرش تمام نشده به فکر قشر فقیر باشین

    • اگر شش ملیون باشه میام درانظارمردم باهفت سرایله خودمو میکشم نامسلمان فکرمن بد بخت فلک زده باش که پنج تافرزند دارم دوروز بیشتر درماه حقوق ندارم فقط حقوق زیرپانزده ولیون باشه تمام ارسالی در

      حقوق

    • ناشناس ارسالی در

      سلام پیگیر باش شاید در کانادا لندن یا درغرب برای اقا زاده ها ویلا خریدن شما هم صواب میکنید اونا سفیر شما در قایق های تفریحی یک این ور ویکی اورش حال می کننداز صوابش به تو می رسد اقای اسکندری خودش طرفدار برنامه و بودجه و دولت است که ندارن بریم درب مساجد براشان گدایی کنیم....

    • سورنا ارسالی در

      اینهمه نجومی بگیرکه توی تامین اجتماعی باپارتی بازی وزدوبنداستخدام شده اندانقدرحقوقهایشان بالاست وپاداش وهزارجوردیگرمیگیرندکه دوبرابرتمام بازنشستگان حقوق میگیرندبدون یکروزبیمه پردازی!! برویددرسازمان نگاه کنیدحداقل ۶۰درصدپستها سوری است وچرت میزنندودریکروزنهایت چندامضامیکنندکه فکرکنم برای هرامضادرماه صدمیلیون میگیرند!! مابازنشستگان وکارگران بایدهمه باهم برویم ومهلت یکماهه بدهیم همه این مفت خوران بیکاره نجومی بگیربایداخراج شوندبس است دههاخانه وویلا وزمین !!بایدتامین اجتماعی بدست خودبازنشستگان وکارگران اداره شودومناقصه بگدارندوهمین کاراین غارتگران راشرکتهای معتبراینکاره بکنند!! من بازنشسته ۳۵سال پول بیمه دادم تاکارمندان رده بالای نجومی بگیربخورندوبه ریش مابخندند؟؟بس است اینهمه ظلم وستم وغارت اموال بین النسلی ماکه باخون جگر جمع شده !! همه بایددست غارتگران تامین اجتماعی راقطع کنیم.

    • فرید ارسالی در

      من یک کارگر هستم با خانوادم پنچ نفر هستیم وحقوق من 5900 پنچ ونوه صد میگیرم شما اگر دم از اسلام میزنید خودمان مثل میزنم ماد رم یک نفر است وبا این 38 درصد حقوقش شد 11 ملیون ایا عادلا نه است من پنچ ونوه صد میگیرم و اون زنها یک نفر هستن 11 ملیون خدا گفته اینطور همسان سازی کنید من همیشه نفرینتان میکنم روزی نیست از خداوند متعال میخواهم هر چه دزد هست تو اتش جهنم بسوزان .امین

    • عباس ارسالی در

      با جمعی که از دانشگاه امام صادق برای امورات اقتصادی کشور تشریف آورده‌اند چه انتظارات بیجایی دارید!!!!؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      مگه تو این مملکت به دیدگاه مردم :وبازنشتگی کشوری و لشکری کسی هم توجه می‌کنه که دیدگاه بنویسیم.

    • ناشناس ارسالی در

      همسان سازی وکی بودجشوخورده نمیتونی اجرایش کنید

    • ابوالقاسم ارسالی در

      سلام چرا اینقدر دروغ من با ۳۳ سال کار ۴۹۰۰ تومان میگیرم تازه زیاد هم نشد چرا اینقدر دروغ میگین با حق فرزند من زیاد شدن ندیدم تازه دو روز هم حقوقم دیرتر پرداخت شد میخوام ببینم خودشان با این پول میتونن زندگی کن با ۶ نفر اینهمه همه زر زدن این برج زیا میشه ولی کسی را سراغ دارم که ازمن بیشتر می گرفت زیادتر شده بود پس بگین اونی که زیادتر میگیره زیاد میکنم نگین همه را میخواهیم مثل هم کنیم خدا از سرتان نگذره من که نمیگذرم

    • سعید بیانی ارسالی در

      سلام من حداقل بگیر حقوق 6044000هزار تومان شده است باید حقوق ما بالای 15 میلیون با‌شه بااین گرانی و تورم خدا لعنت کنه کسی را که این افزایش حقوق راتعیین میکنند بایکدانشجو که باید بعد از فارق تحصیل به مردم خدمت کند من بااین حقوق حتی نمی توان خارج یک ریال فرزندم را بدهم خدا لعنت کنه دزد این مملکت ومسولین بی کفایت را واگذارتون به خدا

    • ناهید خسروی نجف ابادی ارسالی در

      با سلام واحترام اینجانب بازمانده مدت ۱۰ ماه میباشد که به عنواینی درخواست وام بدون ضامن سپرده با فیش حقوقی ونامه کسر از حقوق درخواست وام ضروری به مبلغ ۵۰ میلیون تومان داده ام بانک مات واریز حقوق اما تا اکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته از شما مقام محترم تقاضای رسیدگی دارم با تشکر

    • ناشناس ارسالی در

      کو همش وعد و وعید می دهند هر دفعه این برج ان برج پس سرتون بخوره کی می خواهید سر حرفتون بمانید دولت این بودجه ملیاردی که به هر اخوند داده یک دفتر و ارگانی برای اذیت ازار مردم درست کنن تعطیل کنه بدهیش را به سازمان تامین اجتماعی بده تا به بازنشستگان گرداخت بشه این گشت های بی فایده هم اگه خوبه برای اداره ها و وزیر وزارتون بگذارید که دزدی نکنن حق مردم بهشون بدهند هر روز چیزها گرانتر از روز قبل حقوقها هیچی بالا نمیرود یا مشتی ارگان بی فایده و بی مسولیتتاین می اندازه کول اون اون پاس میدهد به سازمان دیگه اخرش هم هیچ

    • ناشناس ارسالی در

      تورو اون خدایی که میپرستین فکر حقوق لشگری و کشوری باشین خدا آه مردم را ازتون میگیره بترسین از خشم خداااااا

    • ابوالقاسم حسنی سابقی ارسالی در

      سلام آقای اسکندری مابا نشستگان وزارت بهداشت ودرمان تاکی صبرکنیم الان یک سال نیم ازتاریخ اجرای حکم گذشته ولی دولت چه‌کار می خواهدبکندشمارابخدابه آقای میرکاظمی بگوید قت این بازنشستگان وزارت بهداشت صبرکن بااین وضع گرانی کشورشمارابخدابفکربازنشسته های کشوری ولشکری باشیدباتشکرازشما

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق شهریور ماه بازنشستگان لشکری را دولت بالا کشید و خورد وهمه بازنشستگان ارتش معترضند وحقوق بازنشستگان ارتش شهریور ماه 1401 حدود یک میلیون تومان کسر شده است ....

    • سیاوش ارسالی در

      همش همسان سازی دروغه کسانی که با قانون قبلاده سال سابقه وسن شصت سال بازنشسته شدندالان حدود شش میلیون حقوق میگیرند ولی افرادی باهمین سابقه وهیمن سن یک سوم آنها یعنی حدود دو میلیون حقوق میگیرندوحتی عیدی هم یک سوم داده میشود ؟؟!! کجاست عدالت؟؟!!

    • ناشناس ارسالی در

      تامین اجتماعی معلوم نیست چجوری حقوق میدهد با گذاشتن قانون حق سنوات ودادن حقوق براساس حق سنوات راه دزدی برای خودشان باز گذاشتن چون بادادن چند مدل حقوق راه دزدی بهتری دارن قانون قبل از دههی نود بهتر بود

    • حمید ارسالی در

      در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان لشکری هیچگونه مبلغی اضافه نشده حتمآ باید اعتراض کنند که یک حرکتی کنید بابا یک حلب روغن ۹۰ تومانی به لطف دولت جدید شد نزدیک به ۴۰۰تومان ولی حقوق بازنشستگان لشکری همام هست که هست باید چه کار کرد

    • ناشناس ارسالی در

      ما هنوز منتظر حقوق یک میلیون و نهصد و شصت هزار تومانی خودمان هستیم که امروز به وقتش واریز نشده هستیم

    • ناشناس ارسالی در

      کی همسان سازی میشه این مهرماه قرار بود اضافه کنید مردمو مسخره نکنید که کشور به فنا می‌ره بازنشستگان لشگری با این حقوق کم چه کارکنم با چهار بچه از خودتون خجالت بکشید بودجه گذاشتید بعد فکرمیکنی کی اضافه کنید مرگ برشما

    • فخرالسادات خادم الهادی ارسالی در

      سلام خسته نباشید میگم پس حقوق ما باز نشسته ها کشور اضافه نمیشه من انقدر بدکار هستم که حقوم بعداز واریز باید بدکاریمو بدم تاز اونم ی مقدارش میمونه برا ماه دیگه دیگه نمودنم چکار کنم سه تا پسر تو خونه دارم بیکار

    • اسداله ارسالی در

      شمارابخدالطف کنیدوبه گوش مسئولین برسانید که آیا بازنشستگان ارتش ( لشگری) آدم نیستند، بنده بابیست و سه سال خدمت وحدود۵۶ ماه حضور در جبهه های جنگ بازنشست شده و اکنون با چهار میلیون وششص هزارتومان وباداشتن سه دخترویک همسرچطورزندگی ام را اداره کنم ؟ شمارابخداسوگندتان مطلب بنده رابه گوش مسئولین مربوطه برسانید! باتشکر

    • احمد علیزاده ارسالی در

      لعنت بر ظالمان لعنت بر دولت کثیف برمجاس دزدپرور بی خاصیت لعنت به هرکسی که این ظلم را بر من ارتش که سی سال سرباز کشورم بودم من شرمنده خانواده ام هستم خدا شمارا شرمنده کند

    • موری ارسالی در

      این دولت کفایت و مدیریت ندارد باز نشستگان لشگری نیز بگل نشستن تا همه نابود نشده اعضای دولت استعفا بدن کشور را بکجا هدایت میکنیدعواقب این بی مدیریتی ها چند ماهی دیگر نمایان میشه

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت به این مسؤلین بی ناموس وضد بشریت بی شرف ها سی سال خدمت کردم الان یک ساله پاداشمو ندادید تازه میخواین چه گرهی بخورند

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ میگن. فقط آبروی بازنشسته رو میبرن. اضافه کردن 😭😭😭😭😭😭 همسان‌سازی. کجا انجام میدن هر چی باشه مال خودشونه. میر کاظمی انگار مال باشه. که زور بهش میاد حق باز نشسته ها بده. نوبت شما هم میشه.

    • ناشناس ارسالی در

      دولت دروغگو

    • ناشناس ارسالی در

      چقدر ساده و بدبخت هستند مردم سرزمین من که بجان هموطنانشان افتاده اند دولت هم همین را میخواهد که بازنشستگان هر گروهی بجان گروه دیگر بی افتند که چرا به آنها آنقدر حقوق میدهید به ما نه. تا افکار عموم را در مورد آقازاده ها و خانم زاده های مسئولینی که با پول بیت المال در اروپا و آمریکا در عیش و نوش و تفریح هستند به بیراهه بکشند و گمراه کنند. هیچ میدانید سالیانه چند هزار میلیارد پول که حق همه این مردم است با اختلاس از حق این ملت دزدی میشود. خاک برسر مردم احمق که نمیفهمند و به بیراهه میروند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه